خلائی حملہ آور

خلائی حملہ آور

خلائی حملہ آور (جاپانی: ہیپ برن: سوپسو انبڈی) 1978 میں آرکیڈ کھیل ہے جو توموہرو نشی کادو نے تیار کیا تھا۔ یہ جاپان میں ٹائٹو نے تیار اور فروخت کیا تھا ، اور ریاستہائے متحدہ میں بالی کے مڈوے ڈویژن کے ذریعہ لائسنس یافتہ تھا۔ شوٹر کی صنف میں ہی ، خلائی حملہ آوروں نے پہلا طے شدہ شوٹر تھا اور شوٹ کے انداز کے لئے ٹیمپلیٹ ترتیب دیا تھا۔ ممکنہ حد تک زیادہ سے زیادہ پوائنٹس حاصل کرنے کے ل The افقی حرکت پذیر لیزر کے ساتھ اترتے ہوئے غیر ملکی کی لہر کے بعد لہر کو شکست دینا ہے۔

خلائی حملہ آوروں نے فوری طور پر تجارتی کامیابی حاصل کی۔ 1982 تک ، اس نے 450 ملین ڈالر کے خالص منافع کے ساتھ 3.8 بلین ، [7] کی کمائی کی تھی ، جو اس وقت سب سے زیادہ فروخت ہونے والا ویڈیو گیم اور سب سے زیادہ کمانے والی “تفریحی مصنوعات” بن گیا تھا۔ مہنگائی کے لئے ایڈجسٹ ، کھیل کے متعدد ورژنوں کا تخمینہ ہے کہ اس نے 2016 تک مجموعی طور پر 13 بلین ڈالر کی آمدنی حاصل کی ہے ، [7] جس نے اسے اب تک کا سب سے زیادہ کمانے والا ویڈیو گیم بنا دیا ہے۔

خلائی حملہ آور

خلائی حملہ آوروں کو اب تک کے سب سے زیادہ بااثر ویڈیو گیمز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔ اس نے ویڈیو گیم انڈسٹری کو نیاپن سے عالمی صنعت میں وسعت دینے میں مدد کی ، اور آرکیڈ ویڈیو گیمز کے سنہری دور میں آغاز کیا۔ یہ مختلف صنفوں میں متعدد ویڈیو گیمز اور گیم ڈیزائنرز کے لئے تحریک الہام تھا ، اور اسے مختلف شکلوں میں پورٹ اور دوبارہ جاری کیا گیا ہے۔ 1980 کے اٹاری وی سی ایس ورژن نے وی سی ایس کی فروخت کو چار گنا بڑھا دیا ، اس طرح ویڈیو گیم کنسولز کیلئے پہلا قاتل ایپ بن گیا۔ مزید واضح طور پر ، پکسلیٹڈ دشمن اجنبی ایک پاپ کلچر کا آئکن بن گیا ہے ، جو اکثر ویڈیو گیمز کی نمائندگی کرتا ہے۔

ڈیزائنر نشیکاڈو نے 1976 کے بال باؤنس کھیل بریکآؤٹ اور 1975 کے شوٹر گیم گن فائٹ کے ساتھ ساتھ سائنس آف فکشن داستان جیسے جنگ آف ورلڈز ، اسپیس بٹلیشپ یاماتو ، اور اسٹار وار جیسے کھیلوں سے متاثر کیا۔ کھیل کی ترقی کو مکمل کرنے کے ل he ، اسے اپنی مرضی کے مطابق ہارڈ ویئر اور ترقیاتی اوزار تیار کرنا پڑے۔

گیم پلے

خلائی حملہ آور ایک طے شدہ شوٹر ہے جس میں کھلاڑی لیزر توپ کو اسکرین کے نچلے حصے میں افقی طور پر منتقل کرتے ہوئے اور نیچے اترتے غیر ملکیوں پر فائرنگ کرکے کنٹرول کرتا ہے۔ اس کا مقصد گیارہ غیر ملکیوں کی پانچ قطاروں کو شکست دینا ہے — اگرچہ کچھ ورژن مختلف نمبروں کی خصوصیات رکھتے ہیں – جو اسکرین کے نچلے حص advanceے میں آگے بڑھتے ہی اسکرین کے پیچھے اور پیچھے افقی طور پر منتقل ہوجاتے ہیں۔ کھلاڑی کی لیزر تپ جزوی طور پر متعدد اسٹیشنری دفاعی بنکرز کے ذریعہ محفوظ ہوتی ہے۔ تعداد میں بھی مختلف ہوتا ہے۔ یہ آہستہ آہستہ ایلین یا کھلاڑی میں سے کسی کے دھماکوں کے ذریعے اوپر اور نیچے سے آہستہ آہستہ تباہ ہوجاتا ہے۔

خلائی حملہ آور

کھلاڑی لیزر توپ سے گولی مار کر اجنبی کو شکست دیتا ہے اور پوائنٹس حاصل کرتا ہے۔ چونکہ زیادہ غیر ملکی شکست کھا رہے ہیں ، غیر ملکیوں کی نقل و حرکت اور کھیل کی موسیقی دونوں میں تیزی آتی ہے۔ اسکرین پر تمام غیر ملکیوں کو شکست دینے سے ایک اور لہر آتی ہے جو کہ زیادہ مشکل ہے ، ایک ایسا لوپ جو نہ ختم ہونے تک جاری رہ سکتا ہے۔ ایک خاص “اسرار جہاز” کبھی کبھار اسکرین کے اوپری حصے میں آجاتا ہے اور اگر تباہ ہوجاتا ہے تو اسے ایوارڈ بونس پوائنٹس مل جاتے ہیں۔

اجنبیوں نے اسکرین کے نچلے حصے پر آتے ہوئے اس پر فائرنگ کرکے کھلاڑی کے توپ کو تباہ کرنے کی کوشش کی۔ اگر وہ انتہا تک پہنچ جاتے ہیں تو اجنبی حملے کو کامیاب قرار دیا جاتا ہے اور کھیل افسوسناک طور پر ختم ہوتا ہے۔ بصورت دیگر ، یہ عام طور پر ختم ہوتا ہے اگر کھلاڑی کی آخری توپ دشمن کے تخمینے سے تباہ ہوجاتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *